SheilaSlofstra.reismee.nl

Dag 21

Hiiii!

Fijne Moederdag aan alle moeders!

Hier zijn we alweer op dag 21 van dit avontuur! Wat gaat de tijd toch snel..

Vandaag zijn Klaudia en ik samen met wat andere collega’s bij een collega gaan lunchen. We waren ongeveer met 12 mensen, en gingen hotpotten. Was soms wel moeilijk eten, omdat we negen van de tien keer niet wisten wat we eigenlijk aten, maar in de meeste gevallen was het wel lekker. Daar hebben we een tijdje rondgehangen voordat we de verassing kregen dat we naar een berg gingen.

We waren (zonder dat zij het wisten) eerst wel een beetje in shock, haha. Stel je maar eens voor om in je goeie non sportieve kleren een berg (Fang Mountain) te gaan beklimmen! Geen zorgen, geen zorgen dat was gelukkig niet het geval. We reden heerlijk lekker luxe naar de top van de berg om daar wat mooie foto’s te maken. Onderweg naar de top waren we ook nog gestopt bij een tempel die ook hadden bezocht.

Sorry voor de korte blog, maar ik wil in ieder geval wel kwijt dat dit weer een leuke dag was!

Om een vraag uit de reacties te beantwoorden: wij beginnen donderdag 14 mei met lesgeven! Spannend!!!!

Groetjes,

Sheila

PS: Op de foto's lijkt alsof het mistig is, maar dat is smog. Woops, haha.

jules

Geniet van al deze geweldige indrukken. En super levens ervaring.

Lili

Weer genoten van jouw blog, dank daarvoor.
Wat hebben jullie het getroffen met jullie lieve collega's zeg! X

Flora

Dat ziet er mooi uit Sheila!! En jullie eerste lesdag zit er ook op, hoe is het gegaan? Echt een stoer avontuur Sheila en heel leuk om te lezen. Veel plezier ook de komende tijd! liefs Rob en Flora (van oom Jonas en Kees)