SheilaSlofstra.reismee.nl

Dag 32

Hiiii,

(Ja ik heb mascara op, het is een wonder)

Wink

Weet je wat ik ben vergeten te vertellen? Dat het gisteren Chinese Valentijnsdag was! Dat komt omdat 5/20 bekentent ‘’ik hou van jou’’ in het chinees. Grappig toch?

Vandaag was me wel een dagje hoor. Weer lekker vroeg opgestaan om weer een ochtenddienst te draaien (wat ik wel fijner vind dan de andere diensten, omdat je dan eerder vrij bent) en natuurlijk vanmiddag weer lesgegeven! Het was mijn taak om Engels te geven, en dat was echt awesome! Toch wel lastig af en toe om dat de niveaus kwa Engels best wel verschillen en je nooit weet wie wanneer komt.

Na het lesgeven ben ik met een collega’s naar de bioscoop geweest naar de Avengers 2! Echt een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!

Dat was het korte blogje alweer voor vandaag.

Een fijne dag aan jullie allen toegewenst en tot de volgende keer.

Sheila

PS: In de foto’s vind je ook foto’s van de afgelopen week, niet alleen van vandaag.

Reacties

Reacties

Lili

Wat een verwennerij, alweer een blogje. YES!!
Leuke foto's ook!
X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!