SheilaSlofstra.reismee.nl

Dag 6

Hi!!

Hier gaan we weer, dag 6! Ben ik officieel een ‘daily blogger’ nu?

Vandaag was een heerlijke relaxte fijne dag. Lekker uitgeslapen en veel slaap bijgetankt. Alleen het jammere was dat de schoonmaakster om 11:00am al voor de deur stond. Niet dat we mogen klagen dat iemand onze bedden opmaakt, badkamer en wc schoonmaakt, schone handdoeken ect brengt.

Wat een luizen leventje hebben we hier toch.. als we niet hoeven te werken.

We zijn vandaag gelijk de stad in gegaan en heerlijk gegeten met zijn tweeën. De prijzen waren belachelijk goedkoop (4,50 pp!!) voor het gene wat we kregen. Twee volle maaltijden, heet water (om te drinken) en 1,5L cola fles die we met zijn tweeën konden delen.

Na de late lunch zijn we met de metro naar een winkel gegaan om sportkleren en schoenen te kopen, en waren mooi en snel geslaagd. Deze kleren hebben vanavond al gelijk mogen gebruiken bij het sporten (day 1)

De metro hier is ook heel erg goedkoop naar mijn mening. We betaalden 2 Chinese yuan voor een enkeltje naar de eerst volgende metrostation. 2 Chinese Yuan is €0,297, retour was dus €0,594.

Na het shoppen zijn we weer terug gegaan naar het hotel. In het hotel is er dit weekend een Harley Davidson conferentie/show hierbij wat foto’s:

Voor degenen die een roomtour willen zien, wie het kopje video’s daar kun je mijn filmpje zien met de roomtour van onze kamer.

Hierbij nog mijn antwoorden op de vragen die werden gesteld in de reacties:

Ik werk in mijn eentje op de 13e verdieping iedereen die van ons naar Nanjing is gegaan heeft een andere werkplek.

De tweede baan van mijn collega is binnen het hotel. Hij werkt op de 13e verdieping waar hij verscheidene dingen regelt en hij werkt bij de frontoffice beneden.

Ik slaap niet meer op de Nederlandse tijd, ik blijf gewoon laat op, haha.

En graag wil ik iedereen nog bedanken voor het lezen van mijn blog, ben blij dat jullie er allemaal van genieten. Laat de reacties komen, vind het erg leuk om ze te lezen!!

Tot de volgende keer!

Zhang Xila

Reacties

Reacties

jules

Weer een leuk verhaal lieverd. Je geniet en dat is belangrijk.
Liefs ons

laolao

Mee eens met Jules.knuffels.

Lili

Ai Chinese prijzen... I like :-)
Wel luxe hoor, dat jullie in het weekend vrij zijn, bedenkend dat jullie in een hotel werken.
Laat de blogs maar komen. Ik ben een daily lezer!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!