SheilaSlofstra.reismee.nl

Dag 41

Dag 41

Hallo, hallo!

Ja, ik leef nog. Lange tijd niet geschreven, dus ga gelijk verder met de blog!

Geen zorgen ik heb opgeschreven waarover ik moest bloggen, dus als het goed is ben ik niks vergeten ;).

Vorige week zaterdag (ja een week geleden, woops!) zijn we naar de inzamelingsactie geweest van de Britse school (basisschool) naast het hotel. Daar lekker gebabbeld, gegeten (saté!!, maar niet de echte, helaas) en boeken gescoord. Van de boeken zowel Engelse boeken, als Duitse kinderboeken voor onze lessen die wij afgelopen donderdag ook hebben gebruikt om te laten zien.

Wat velen van jullie ook al hebben meegekregen is dat we afgelopen week ook een hele leuke Canadese gast hadden in het restaurant, waarmee we even hadden gepraat. Van deze man hadden we een wijntje gekregen voor bij het avondeten, heerlijk en werd erg gewaardeerd!!!

Ook kwamen we deze week erachter dat er een Nederlander in het hotel zit.. helaas nog niet gespot.

En je raad nooit wat mij is overkomen toen ik eergisteren naar de supermarkt ging. Ik liep doodnormaal met mijn karretje bij de noedels rond, toen er een RAT voor mijn benen langs schoot! Eeks! Toen bleef hij onder de stelling ook nog even naar mij kijken.. ew.. the ironie dat mijn Chinese sterrenbeeld ook een rat is.

Deze week hebben we ook weer lesgegeven. Met de Engelse les hebben we het boek: ‘’The Cat in the Hat’’ gelezen. Een leuk kinderboek en niet te moeilijk of te makkelijk.

Voor de rest niet veel nieuws. Ik heb deze hele week ochtend shiften gedraaid van 6:00-14:30, volgende week maandag weer. Van dinsdag tot en met vrijdag draai ik de F shift dat is van 11:00-20:00, zucht. Komt vast goed, word wel wennen aan de tijden. De reden dat ik andere shiften moet draaien, is omdat ik een nieuwe collega heb die moet worden ingewerkt tijdens de ochtendshift. Shit.

Mijn nieuwe collega is een leuke meid. Kijkt The Walking Dead en begrijpt tenminste (meestal) wanneer je een grapje maakt. Ook al heb ik wel het idee dat ze een beetje brutaal is tegen mijn andere collega die haar dingen leert, haha.

Nog een leuk verhaal: (volgens mij) dinsdag ochtend begon de werkdag ook weer heerlijk om 6:00 ’s ochtends, toen er een man om 6:03 wou uitchecken. En ik zal je vertellen, deze man is echt een vreselijke kwal. Zeuren, zeuren en arrogant! Hij dacht dat ze Engels super goed is en dat hij de koning is ofzo.. en hij had een frans accent, wat het niet zo makkelijk maakte om hem altijd te begrijpen. Een beetje jammer dat hij vaak terug komt in het hotel.

Om die ochtend nog beter te maken kwam er één van de hogere collega’s ook nog om 7:00AM langs om te zeuren over wat de plannen waren voor de volgende Happy Talking (lessen Duits en Engels).

Oké genoeg gezeurd voor vandaag.

Natuurlijk heb ik ook nog leuke dingen om te vertellen. Zo zijn wij vandaag naar de IKEA geweest om lekker te eten en te winkelen. Daar ook twee nieuwe kamer genoten gescoord:

Boompje Bonsai Oostenbrink

En

Sem Dagobert Slofstra.

Het zijn Pachira Aquatica’s of te wel: watercacoa of geldboom, extra veel liefde geven dus, haha.

Dat was het voor vandaag.

Tot de volgende keer!

Zhang Xila

Reacties

Reacties

Lili

Dank u. Was onderhand wel weer aan een verhaal toe! X

laolao

Ik ook,kreeg een tip dat er weer een verhaal opstond dus maar direct kijken .leuk Xila weer genoten. XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!