SheilaSlofstra.reismee.nl

Dag 8

Hiiii!

Daar ben ik weer! Verwacht niet te veel van deze blog, want vandaag was een mega saaie en lange werkdag.

Nog even over gisteren over het meer waar ik op was wezen varen, vergat bijna een weetje erover te vertellen! Dat de legende is dat er een draak in het meer leeft! Gelukkig zijn we er niet in gevallen, maar geef toe. Hoe cool zou het zijn als er ineens een draak naast je bootje op kwam duiken?

Om de vraag van gisteren nog even te beantwoorden, weet ik waarom er groen in het water zit in het meer buiten het hotel! Het is om het water schoon te houden, maar waarom ze het in zo’n rare vorm hebben gezet.. no clue.

Vandaag heb ik vooral gewerkt, van 9:00am-17:00. Het was een zeer lange dag omdat er niks te doen was. En dat niet alleen voor mij, als stagiaire, zelfs mijn collega’s klagen er erg vaak over dat er niks te doen is en dat ze zich vervelen. Erg jammer dit, maar laten we hopen dat morgen wat beter word!

Ondanks dat het zo saai was, hebben we ons zeker niet (de hele tijd)verveeld:

Voor de rest heb ik aan mijn foto mapje van vandaag ook nog foto’s van gisteren aan toegevoegd die ik van collega’s kreeg. Met de twee video’s heb ik tot nu toe nog geen succes gehad om te uploaden.

Dat was het alweer voor vandaag. Beetje jammer dat ik te moe was van gisteren dat we niet konden sporten, maar hopelijk is het batterijtje morgen meer bijgevuld en kunnen we er weer hard tegenaan!

Later alligator!

Zhang Xila

Reacties

Reacties

Lili

Aha, bedankt voor het antwoord. Mysterie opgelost!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!