SheilaSlofstra.reismee.nl

Dag 18

Hiii!

Daar ben ik weer! Dag 18. Er is niet veel bijzonders gebeurd, maar genoeg om weer een blogje te maken voor jullie lezers.

Om te beginnen zijn wij gevraagd om Duitse/Engelse les te geven één keer per week aan de staff van het hotel. Voor een uur, half uur Duits en een half uur Engels, cool toch!? Ik vind wel, haha. Vooral omdat er plannen zijn in toekomst om les te gaan geven ;)

Wat werk betreft verveelde ik mij de eerste week nog wel eens, maar daar is verandering in gekomen. Ik loop nu tussen de club lounge en de front office heen en weer, als de club lounge (naar mij mening) te rustig is. Ook heb ik een ander rooster geregeld, ik werk nu elke dag de ‘’morning shift’’ van 6:00-14:30. Ja echt. 6 uur ’s ochtends!

Vandaag had ik ook even een trots momentje voor mijzelf, was de meeste tijd alleen tijdens het ontbijt van de club lounge, omdat mijn collega’s wat last had van gezondheidsprobleempjes. En ja, er waren wel gasten J

Dat was het weer voor vandaag. Ik weet zo niet wat ik meer zou moeten vertellen, vooral omdat ik moe ben haha.

Tot de volgende keer!

x

Reacties

Reacties

laolao

Toch weer een leuk Verhaaltje begon het al te missen.Dat is inderdaad vroeg opstaan maar fijn dat jij je nu niet meer zo verveelt. Echt cool dat je les mag gegeven weer een hele ervaring erbij en gelukkig nog steeds naar de zin. Tot de volgende blog,inmiddels zal je nu wel in dromenland? zijn slaap lekker en gezond weer op.

jules

Hey meid. Leuk hoor dat je les mag geven. Spannend. Gewoonblijven schrijven blijft leuk om te lezen dushi.

jolanda

Ok, wel vroeg op maar daarna heerlijk tijd om te chillen en in de zon een tukkie te doen eventueel!

Leuk om zo te lezen wat je allemaal zoal doet daar! Komt vast helemaal goed.
x

Lili

Leuk!! Wanneer gaan jullie beginnen met lesgeven?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!